image
image

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Co děláme > Občanská poradna > Základní informace o službě

Veřejný závazek

Poslání

Občanská poradna při PORTIMU, o.p.s. je bezplatná služba odborného sociálního poradenství. Poskytuje rady, informace a pomáhá lidem získat povědomí o jejich právech, povinnostech, možnostech řešení a dostupných službách. Občanská poradna svou činností působí na chod státní správy a samosprávy.

Cíl

Cílem služby jsou lidé, kteří i přes nepříznivou životní situaci dokáží hájit svá práva a prostřednictvím poradenství směřují k řešení problému vlastními silami. 

Okruh osob

Služby občanského poradenství jsou poskytovány lidem starším 10 let, kteří se nacházejí v nepříznivé sociální situaci, nebo jim taková situace hrozí, neznají svá práva, povinnosti, či dostupné služby nebo nejsou schopni vyjádřit své potřeby a hájit své oprávněné zájmy.

Zásady

Profesionalita - poskytujeme odborné služby, jejichž kvalitu neovlivňují osobní názory a postoje poradce, zachováváme individuální přístup ke každému uživateli služby.
Diskrétnost - uživatelům zajišťujeme anonymitu a diskrétnost, pracovníci jsou vázáni mlčenlivostí.
Bezplatnost - občanské poradenství poskytujeme zdarma.
Nezávislost - činnost občanské poradny je nezávislá na státních nebo jiných organizacích.
Nestrannost - služby nabízíme všem, bez rozdílu rasy, pohlaví, zdravotního stavu, sexuální orientace, politické příslušnosti, věku, náboženského vyznání, vzdělání či společenského postavení.

 

Pravidla služby občanská poradna

Pravidla služby

Provozní doba 

Občanská poradna Nové Město na Moravě
Vratislavovo nám. 12 (poliklinika),  telefon 566 616 121
Po    8.00 - 12.00       12.30 - 17.00             
St     8.00 - 12.00       12.30 - 17.00      
Pá    8.00 - 12.00

Přednost mají objednaní uživatelé služby před neobjednanými!

Kontaktní místo Bystřice nad Pernštejnem
Zahradní 580 (poliklinika),  telefon 566 688 227
Út     8.00 - 12.00    12.30 - 14.30            
Čt     8.00 - 12.00    12.30 - 17.00       

Přednost mají objednaní uživatelé služby před neobjednanými!


Délka jedné konzultace zpravidla nepřesahuje 45 minut. 
Poslední uživatel služby je přijat nejpozději 30 minut před koncem provozní doby.

Kapacita služby

Občanská poradna Nové Město na Moravě
Služba je poskytována v rozsahu 21 hodin týdně.

Kontaktní místo Bystřice nad Pernštejnem
Služba je poskytována v rozsahu 14,5 hodin týdně.

 

Aktualizováno dne 5. 3. 2024 - Mgr. Martina Vodrážková