Tato to sekce je určena nejen uživatelům služby Podpora samostatného bydlení, ale všem, kdo by rádi na něco zeptali nebo vyjádřili své návrhy (náměty, připomínky) či stížnosti, které se služby týkají.
Vaše vyjádření jsou nám zpětnou vazbou i podnětem k neustálému zkvalitňování poskytovaných služeb. Za všechny Vám proto srdečně děkujeme.
Všichni uživatelé služby, zájemci o službu nebo jejich příbuzní či veřejnost si mohou stěžovat na kvalitu a na způsob poskytování sociální služby, aniž by tím byli ohroženi.
Osoba, která podává stížnost, může být zastoupena nezávislým zástupcem. Organizace Portimo, o.p.s. má zpracována vnitřní pravidla pro vyřizování stížností. S těmito pravidly jsou uživatelé služby seznámeni již v průběhu jednání se zájemcem o službu.
Stížnosti a náměty jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, v maximální lhůtě 30 dnů od podání stížnosti.
Pokud není stěžovatel spokojen s vyřízením jeho stížnosti, má právo obrátit se odvolat či
kontaktovat nezávislý orgán.