image

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Novinky > Chyby v doručování

Chyby v doručování



Věděli jste, že za nevyzvednutou zásilku můžete obdržet sankci? Čtěte více:

 

 

Spotřebitelé se často domnívají, že pokud si nepřevezmou zboží objednané z e-shopu, nehrozí jim za to žádný postih a jedná se o jejich právo. Nepřevzetí zboží však nenahrazuje řádné odstoupení od kupní smlouvy. V určitých případech může prodejce požadovat po kupujícím, který zboží nepřevezme a řádně neodstoupí od smlouvy, náhradu škody, a to zejména náhradu za náklady spojené se skladováním zboží.

Často se také setkáváme s tím, že lidé cíleně nepřebírají obálky s pruhem, ať je to z jakéhokoliv důvodu. Nepřevzetím písemnosti se však příjemce nevyhne povinnostem, které z dokumentu vyplývají. Naopak často může nepřevzetí přitížit, když adresát může přijít o lhůtu pro odvolání, nedozví se pro něj podstatné informace aj.

Někdy se v poradně setkáváme s pochybením i ze strany doručovatelů, kdy např. obálky s pruhem jsou vhozeny do schránky. Pokud je adresát např. na dovolené a takto vhozený dopis objeví s prodlením, může to mít pro něj následky ve formě promeškání lhůty pro odvolání nebo uvalení exekuce. Takto chybně doručené zásilky je možné reklamovat na kterékoliv pobočce poštovního doručovatele.

 

V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit:

☎ 733 510 693, 731 487 284, 777 931 764
???? op@portimo.cz